Ivan
Karaktärsinfo
Namn Ivan
Moral Strukturerat god
Flock, Rang Jägarna
Levande/Död Levande
Fysik
Ras Vikaan
Kön Hane
Ålder Äldre tonåring
Mankhöjd 85cm
Vikt Normal
Krafter Eld, Helande
IRL
Spelas av Marjo
Skapades 17 Aug 2019
Aktiv Ja

Personlighet

Ivan är i grunden osjälvisk och förlåtande. Han är en stabil klippa för andra att stödja sig mot, men låter inte gärna sig själv vara den som söker tröst när han känner sig ledsen eller ensam. Han kan vara lite stel i vissa sociala sammanhang och är inte särskilt bra på humor, trots att han försöker. Lojal till döds och älskar självfallet sin familj, vänner och flocken mer än livet självt - även om han inte är den duktigaste på att visa sin uppskattning, särskilt inte inför andra. Han kan vara fåordig, men det han säger menar han. Ivan är i övrigt helt övertygad om att han alltid visar sina känslor väldigt tydligt genom sitt minspel, när han i själva verket ser likgiltig eller rent av lite bister ut.

Utseende

Ivan är väldigt blek, näst intill helt vit, med en crémefärgad nacke och rygg. Han har vikaanens slanka kropp, djupa bröstkorg och starka ben. Hans svans är lång, och mörknar från ljust créme eller vit vit roten, till en grå nyans längst ut. Han har ett par fladdermuslika vingar, vilket i hopvikt tillstånd liknar ett par extra ben. Vingarna är också väldigt bleka, och lika så är hans nos och trampdynor. Från hans hjässa växer ett par gråa hjorthorn, vilkas smala krona omsluter hans nacke om han sänker huvudet. Ivans ansikte är långsmalt, med något välvd nosrygg. Hans öron är hängande, och naturligt bakåtstrukna i avslappnat tillstånd. Hans päls är lång och silkesaktig, med tydligt vågiga inslag.

En bild av Ivan, sedd från sidan.

Bild av Kreftropod

Krafter

Eld
Text

Helande
Text

Historia

Ivan är född in i flocken Jägarna, tillsammans med sina syskon Matvei, Zaria, Dragomir, Volodya och Natascha. Han är son till flockens grundare Dimitrij, och hennes ena partner Loke.

Relationer

Biologisk Släkt
Moder Dimitrij
Fader Loke
Helsyskon Matvei, Zaria
Halvsyskon Dragomir, Volodya, Natascha
Adoptivfamilj

Jägarna

Familj

Jägarna

Tidigare medlemmar

Andra relationer

Vänner

  • Namn - Text

Bekanta

  • Namn - Text

Främlingar

  • Namn - Text

Fiender

  • Namn - Text

Vampyrer

  • Namn - Text

Trivia

  • Är ofta hungrig
  • Älskar att gräva